The best Side of ثبت شرکت ها تهران

Wiki Article

با توجه به اینکه خوانده محترم، مالک رسمی ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی .

بهتر است شرکت سهامی خاص ثبت کنیم یا شرکت با مسئولیت محدود؟ انتخاب نوع شرکت تا حدود زیادی بستگی به تمایل و انتخاب سهامداران و شرکاء شرکت و همچنین بستگی به شرایط خود متقاضیان دارد. با توضیحات کاملی که در همین مقاله در ارتباط با تفاوت‌ها، مزایا و معایب هر دو شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ارائه کرده‌ایم، خودتان انتخاب نمایید که کدام نوع از شرکتها را ثبت نمایید.

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

...........................................................................کدپستی :..................................تلفن ثابت :.............................

هنگامی که قصد ثبت شرکت را دارید باید مشخص کنید که سرمایه شرکت شما چه مقدار است همچنین باید نوع سرمایه شرکت اعم از نقدی و غیر نقدی را نیز تعیین نمایید.

کد فراگیر

(درصورتی که تعاونی به منظور اشتغال اعضاء تأسیس شود و در امور مربوط به تولیدات کشاورزی، دامداری، پرورش و صید ماهی، صنعتی، معدنی، توسعه و ثبت شرکت در تهران عمران شهری روستایی و عشایری، احداث مسکن، تولیدات فرهنگی و نظایر اینها فعالیت کند. نوع آن تولیدی خواهد بود.

راهنمای خرید بیمه شخص ثالث + نحوه خرید بهترین بیمه شخص ثالث

از بین موضوعات گوناگونی که برای فعالیت شرکت وجود دارد، ۴ دسته مختلف وجود دارد:

این قرارداد فی مابین طرفین قرارداد خانم /اقا ...... باشماره شناسنامه ........و کدملی .......... فرزند ...... مراحل ثبت شرکت با شماره تلفن......به آدرس ..............

تبصره : انتخاب مجدد اعضای مذکور در ادوار بعدی بلا مانع است.

دلایل زیادی برای ثبت شرکت در ایران وجود دارد که شما بایستی فعالیت قانونی در هر صنفی که باشید شرکت یا موسسه خود را در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسانید .

یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ٬ نمونه شرکتنامه است. اهمیت شرکتنامه برای ثبت شرکت های تضامنی ٬ نسبی و شرکت های با مسئولیت محدود به قدر است که ارائه نمونه شرکتنامه الزامی است.

البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

Report this wiki page